czwartek, 21 maja 2015

#sokfortuna

Witajcie!

Dziś podsumowanie kampanii Streetcom z sokami Fortuna Karotka Plus.

Sok Fortuna Karotka Plus Aloes

Moja ocena:

Smaczny sok jabłkowo-marchwiowo- malinowy z dodatkiem aloesu. Żaden smak nie przeważa, wszystkie harmonijnie współgrają ze sobą. Dodatek aloesu może wspomóc zdrowy wygląd skóry.

Ocena testerów:

Większość testerów uznała sok za smaczny, większość zdecydowała się kupić go w przyszłości.

Sok Fortuna Karotka Plus Zielona Herbata

Moja ocena:

Smaczny sok jabłkowo-marchwiowo- brzoskwiniowy z dodatkiem zielonej herbaty. Wspaniale smakuje schłodzony.

Ocena testerów:

Dobry.


Sok Fortuna Karotka Plus Len

Moja ocena:

Smaczny sok z dodatkiem lnu. Zaskakujący smak mango świetnie gasi pragnienie.

Ocena testerów:

Zaskakujący, nowy i smaczny.


Sok Fortuna Karotka Plus A,C,E

Moja ocena:

Według mnie najsmaczniejszy z soków harmonijnie łączący smak jabłka, marchwi i banana.

Ocena testerów:

Najsmaczniejszy z soków.


Ocena ogólna:  Mogliśmy testować przepyszne soki , wszystkie były pyszne, a funkcjonalne dodatki dobrze wpłynęły na nasze zdrowie.  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz