poniedziałek, 27 października 2014

Moje cele odchudzania na ten tydzień

Witajcie!

Ostatnio przytyłam 1 kg i właśnie zrozumiałam, że moje odchudzanie to długotrwały proces wymagający cotygodniowego planowania. Wymyśliłam własną metodę planowania i realizacji moich kroków ku zdrowiu i pięknej sylwetce :)


Oto cele na ten tydzień:
  • ​1,5 l wody na dzień
  • codziennie 1 kapsułka Acai 
  • spać 8 godzin dziennie
  • spalać dodatkowe 300 kcal dziennie
  • ważenie i mierzenie tylko w piątek, by nie popaść w histerię
  • codziennie przejść minimum 2 km (wyzwanie zrobić 42 km w miesiąc)
  • prace ogrodowe minimum 1 w tygodniu
  • więcej spalania w codziennych obowiązkach
  • uzupełnić niedobory w organizmie
  • dbać o ciało by nie straciło jędrności
  • więcej się uśmiechać

Źródło obrazka: http://www.klinikabbc.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz