poniedziałek, 14 lipca 2014

Moje odchudzanie

Witajcie!

Wprowadzam nowy temat na bloga. To będzie moja walka z nadwagą (już otyłością). Jak wiecie schudłam już 5 kg i na razie tego spadku się trzymam. Przez jakiś czas moje problemy rodzinno-zdrowotne zaburzyły mi tak organizm, że znów przestałam zwracać uwagę na dietę. Efekt to brak wyników w odchudzaniu.

Od dziś będzie inaczej w ramach motywacji publicznie przysięgam, że będę się starała schudnąć co najmniej 1 kg miesięcznie. 

W piątek zrobiłam sobie wstępne badania:

ciśnienie 130/ 63

puls 87

cukier 90

Badania będę wykonywać w każdy pierwszy piątek miesiąca i publikować na blogu.

Dodatkowo się zmierzyłam i zważyłam:

Waga: 99,4 kg

Wymiary wyrażone w centymetrach

Szyja: 36 cm
Biceps lewy: 36 cm
Biust: 102 cm
Talia:  87 cm
Brzuch: 106 cm
Biodra: 109 cm
Udo lewe: 62 cm
Łydka lewa: 45 cm

Wymiary i wagę będę publikować co piątek wraz z liczbą spalanych kcal.

Dieta:

Vitalia nowa  smacznie dopasowana.

Codziennie będę piła sok warzywny, by się odtruć.

Będę piła co najmniej 13 szklanek wody

Treningi: 

pon, śr, pt i ndz Fat free Vitalia

Oprócz tego mam nadzieję spalić dużo kcal chodząc.

Suplementy:

Tran na noc i aspargin na skurcze nóg.

Źródło ilustracji: www.poradopedia.pl

Mój raport tygodniowy już w piątek !

Pozdrawiam

:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz