środa, 20 lutego 2013

Jak powinien dzienniczek posiłków?

Witajcie!

Od teraz zaczynamy na poważnie się odchudzać, aby jednak wychwycić nasze błędy żywieniowe należy założyć dzienniczek odchudzania.

Po co on jest?

Wpisujemy w nim co i gdzie jemy, w jakich okolicznościach oraz liczbę kcal.
Czerwonym kolorem zaznaczamy te pozycje, które uważamy za wpadki.
To wszystko powinno nam dać obraz tego co na co dzień jemy i czy robimy postępy czy też odwrotnie.
Pozwoli nam to na skuteczną eliminację błędów żywieniowych.

Co jest nam potrzebne?

Zeszyt lub notes o formacie, który nam najbardziej pasuje np. ja mam zwykły zeszyt A 5.
Do tego zwykły i czerwony długopis.
Dodatkowo możemy wkleić na 1 stronę motywujące zdjęcie, np ja mam wklejone zdjęcie bardzo otyłej osoby, które jak tylko na nie spojrzę mnie przeraża (jest bez głowy, bo nie chcę nikogo urazić a tylko mieć jakiś straszak na siebie).

Jak powinien wyglądać taki zeszyt?

Robimy kolumny i wpisujemy kolejno

data   godzina     jaki pokarm       gdzie           w jakich                     ilość
                          i jego ilość [g]   jedliśmy    okolicznościach      zjedzonych kcal

Czerwonym kolorem podkreślamy nasze wpadki.

Dzienniczek powinniśmy prowadzić przynajmniej tydzień, ale najlepiej prowadzić go przez cały okres odchudzania.

Pozdrawiam

:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz